رواية احببتك رغم فارق السن كاملة، إن من أجمل الأشياء والأعمال التى تندرج تحت الفن والتمثيل والتأليف هى الروية، لأنها تكتسب لون جميل وممتع، وتتسم بالتشويق والمتعه، وكتب الكثير من المؤلفين الرواية، ومنها الحقيقية التى تكشف قصص حصلة فى الماضى ومنها التى تكون من واقع خيال الكاتب وليس لها اى حقيقة.
رواية رغم فارق السن هى إحدى الروايات التى وجدت فى طريقها الكثير من المحبين والعشاق، حيث كان الكثير من الناس يتابعون الرواية ومتشوقون لها، لأن تمتلك إسلوب جميل وممتع جذب الر من القراء لهذه الرواية، وتتحدث هذه الرواية عن الطفلة هى لفهه وهى طفلة جميلة وذات طابع ملائكي، وتتصف بالعديد من الصفات التى تجعلها تتربع على عرش الجمال.
ريم: انت ناسي ان في احد عندنا
ادهم: وانا اعمل ايه يعني يعني مش عارفه اقعد معكي يعني
ريم: ادهم مالك في ايه
ادهم: فجاه امسك يد ريم
رنا: ريم انا؟ اسفه اني دخلت فجاه ما كنتش عارفه ان حضرتك جئت
ادهم: مش فيه باب تخبطي علي
روايات بقلم امل السيد
رنا: اسفه ما كنتش عارفه ان حضرتك هنا انا كنت جايه اقول ريم اني ماشيه
ريم: ايه اللي بتقوليه ده مش هينفع تمشي دلوقت الوقت متاخر ولا ايه ادهم
ادهم: اعملي اللي انتي عايزاه ي ريم طفي النور وراكي
بره الاوضه
رنا: انا مش عايزه اعملك مشاكل مع ادهم
ريم: مشاكل ايه ي هبله ما فيش مشاكل ولا حاجه
رنا: انا مش عايزه حاجه تبعد بينك وبين ادهم مش عايزه تكون السبب
ريم: ومين قالك انك هتكوني السبب بالعكس ادهم لما يعرف يتفهم الموضوع
رنا: شكرا انك واقفه جنبي
ريم: ايه اللي بتقوليه ده يا عبيطه احنا اخوات
رنا: ربنا يخليك ليا وما يحرمنيش منك
ريم: طب دلوقتي خشي ارتاحي
رنا: حاضر
ريم دخلت الاوضه عند ادهم قاد النور لقيت ادهم نايم بيلعب في الفون بعصبيه
ريم: ادهم انت كويس
ادهم: اه كويس
ريم: انت من ساعه رنا مجات وانت متغير في ايه انت مش حابب وجود رنا هنا
لقد جاءت لحظه المنتظره انفجار ادهم ف ريم (بصراحه انا كنت منتظره اللي اللحظه من زمان اكيد في اللي هيفرح ف ريم ؛ وفي اللي هيزعل عليها )
ادهم بعصبيه: مش حابب وجود رنا انا مش مش حابب وجود نفسي اصلا انا حاسس ان انا مش موجود انا فين من كل ده بتهتمي بالكل لكن انا ولا حاجه انا فين ولا هنا عادي مش بيقول حاجه اول مره احس ان انا مش فارق معكي كده انا على طول بحاول افهمك انتي ولا مره حاولتي تفهمي انا عايز ايه على طول باحاول اسعدك انتي ولا مره فكرتي تسعديني دائما بتفكري في نفسك وبس لكن انا اولع من ساعه ما اتجوزنا وانا حاسس اني متجوز هبله طايشه مش عارفه حاجه بحاول اعلمها ولا هي بتتعلم ولا بتفهم ادهم كان بيقول الكلام ده كله ورا بعضه
ريم بصدمه: انا مش بفهم و هبله شكرا لو مش حابب وجود رنا انا همشيها
ادهم بزعيق: تاني رنا انا مالي ومال رنا انا باتكلم عليكي انتي تعرفي انك غبيه انتي كل حاجه بتخافي منها انا عايزك تتغير وتبقى واحده تانيه مش عايزه احس اني متجوز واحده تافهه ملهاش اي لازمه مش دوري في الحياه اني احرسها في كل حته عايز هي تاخد بالها من نفسها مش تكون خواف وجبان وبالمناسبه والموضوع اللي انتي مخبيه على مش هيعدي لازم تفهمي ان انا مش طول الوقت استحملك
ريم: انت بتزعق ليه هو انا عملت حاجه ضايقتك ولا قصرت معك في حاجه
ادهم: انا هادي مش متعصب خالص مقصرتش معي في حاجه ده انتي اكتر واحده تعبتيني في حياتي انا جبت اخري خلاص مش عارفه غير اكل وغسيل ده اللي انتي عارفه في حياتك انا مش عايز دول
ريم: فهمني انت عايز ايه وانا اعمله
ادهم: هتفهميني يا ريم
ريم: ايوا
ادهم: انا مش عايزك زوجه انا عايزك صديقتي قبل تكوني مراتي انا عايز لما يخرج مع بعض الناس ما تتريقش عليكي ببساطه يا ريم انا عاوزك تتغيري اما شغل الاطفال ده خلي على جنب فهمني
ريم: عايزني اعمل ايه
ادهم: ولا حاجه اكني ما قلتش حاجه سلام
ريم: طب انت رايح فين الوقت متاخر
ادهم: رايح في 60 داهيه
روايات بقلم امل السيد
ريم بعد ادهم مشي
ريم: يعني انا مش عجباك يا ادهم ماشي عامله كل اللي انت عايزه بس ما ترجعش تندم